HR Servicedesk:
de ondersteuner bij
personeelsadministratie

HR-taken zoals personeelsadministratie, verzuimbeheer en salarisverwerking kunnen veel tijd kosten.
De HR Servicedesk biedt snelle, deskundige ondersteuning om organisaties hierin te ontzorgen.

HR Servicedesk Peoplez
HR-diensten

Elke werkdag HR tot je beschikking op elk niveau.

Specialist in HR oplossingen

Ervaren HR-professionals helpen je met de uitvoering van HR-taken.

HR ondersteuning op maat

HR volledig afgestemd op jouw wensen en behoeften.

Service

Efficiënte HR-ondersteuning
voor jouw organisatie

Onze HR Servicedesk

Bij HR komt veel kijken: van personeels-administratie tot verzuimbeheer, van salarisverwerking tot het beantwoorden van dagelijkse vragen van medewerkers.

Dit kan tijdrovend zijn en vaak heb je als ondernemer of HR-professional behoefte aan snelle, betrouwbare ondersteuning, vooral in drukke tijden wanneer elke minuut telt. Daarom bieden wij de oplossing met onze HR Servicedesk.

Wat houdt het in?

Onze HR Servicedesk is de ideale manier om jouw organisatie te ontlasten van administratieve en operationele HR-taken.

Of je nu een uur per maand nodig hebt of meerdere dagen, wij ondersteunen bij vragen over arbeidsvoorwaarden, verlofaanvragen, documentatie of verzuimbeheer – met deskundig advies en efficiënte dienstverlening door ervaren HR-specialisten.

Efficiënte HR-ondersteuning voor jouw organisatie
De juiste keuze

Waarom kiezen voor onze HR Servicedesk?

Tijdwinst

Bespaar kostbare tijd door HR-vragen en administratieve taken uit handen te geven. Onze HR Servicedesk is snel en toegankelijk, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is: de groei en ontwikkeling van je organisatie.

Expertise op afroep

Met een team van ervaren HR professionals bieden we deskundige ondersteuning bij een breed scala aan HR-zaken. Van praktische vragen tot strategisch advies, je krijgt altijd het juiste antwoord op het juiste moment.

Betrouwbare ondersteuning
Onze HR Servicedesk is betrouwbaar en altijd bereikbaar. Of je nu een dringende vraag hebt of gewoon wat advies nodig hebt, wij bieden snelle, doeltreffende oplossingen. Je weet dat je altijd op ons kunt rekenen.
Kostenbesparend

In plaats van intern een compleet HR-team te onderhouden, krijg je toegang tot een volledig uitgeruste HR Servicedesk tegen een transparante, kostenefficiënte prijs. Geen verborgen kosten, maar duidelijke afspraken over wat je kunt verwachten.

Flexibiliteit

Of je nu een klein bedrijf bent of een grotere organisatie runt, onze HR Servicedesk is schaalbaar en kan worden aangepast aan de behoeften van jouw organisatie. Van incidentele vragen tot structurele ondersteuning, wij bieden de flexibiliteit die je nodig hebt.

Iedere werkdag bereikbaar

Onze HR Servicedesk is elke werkdag bereikbaar, tussen 08.30 en 17.30 uur, via telefoon en mail. Je weet immers nooit wanneer je HR nodig hebt. Je betaalt alleen wat je gebruikt. Dus altijd tot je beschikking, maar alleen kosten als er gebruik wordt gemaakt.

Omdenken

“De samenwerking met Peoplez ervaren wij als zeer prettig en waardevol. Ze bieden betrouwbare ondersteuning en praktisch advies waarmee we écht vooruitkomen. Peoplez denkt actief mee, schakelt snel en is altijd goed bereikbaar. Hun persoonlijke aanpak en oprechte betrokkenheid bij onze organisatie maken het verschil. Dankzij hun ondersteuning zetten wij met vertrouwen de juiste stappen in de ontwikkeling van ons HR-beleid.”

Abdelkader - Omdenken


“Hele fijne organisatie om mee samen te werken. Al jarenlang tevreden klant. Staan altijd klaar bij ad hoc zaken en perfecte partner om al je HR zaken mee te regelen”.

Rutger - SVEA
Onze HR Servicedesk is de betrouwbare en deskundige partner die jij nodig hebt om je HR-processen soepel te laten verlopen
Ontzorgen

Wat kunnen we voor jullie doen?

Onze HR Servicedesk is de betrouwbare en deskundige partner die jij nodig hebt om je HR-processen soepel te laten verlopen. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij jou kunnen ontzorgen, zodat je je kunt richten op het succes van je organisatie!

Werkwijze

Klaar voor de volgende stap? Onze manier
van werken.

Elke organisatie is uniek. Daarom stemmen we onze dienstverlening volledig af op wat het beste bij jouw organisatie past. We nemen de tijd om jouw organisatie écht te leren kennen, begrijpen hoe alles in elkaar steekt en ontdekken wat jouw doelstellingen zijn.

Wat kunnen we voor jullie doen?
HR Servicedesk in 4 stappen
Stap 1
Analyse & Intake

We starten met een uitgebreide intake om jouw organisatie, doelen en uitdagingen te begrijpen. Samen bepalen we wat jullie organisatie nodig heeft, of het nu gaat om HR ondersteuning via onze HR servicedesk, HR advies op locatie, onboarding, talentontwikkeling of strategisch HR-advies.

Stap 2
Op maat gemaakte oplossing

Op basis van de intake bepalen we samen de aanpak die perfect aansluit op jullie behoeften. Ieder besproken HR onderwerp wordt uitgelicht en wordt volledig afgestemd op jouw organisatie en behoefte.

Stap 3
Implementatie & Ondersteuning
We begeleiden de implementatie van de oplossingen, zorgen voor een vlotte integratie binnen je organisatie en bieden hands-on ondersteuning waar nodig. We zijn betrokken en werken nauw samen met jouw team.
Stap 4
Evaluatie & Optimalisatie

Na de implementatie monitoren we de impact en evalueren
we de resultaten. Waar nodig sturen we bij, zodat je blijvende waarde haalt uit onze samenwerking. Jouw succes is onze prioriteit!

Het begint allemaal met een goed gesprek – en een kop koffie.

Wanneer zou het jou uitkomen om samen om tafel te gaan?

FAQ

Veelgestelde vragen

Onze HR Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor werknemers en managers voor vragen over HR-gerelateerde onderwerpen zoals salarisadministratie, verlof, ziekteverzuim, arbeidsvoorwaarden en HR-systemen. Dit helpt om HR-processen te professionaliseren en medewerkers beter te ondersteunen.

De HR Servicedesk biedt onder andere:

  • Ondersteuning bij (en uitvoering van) personeels- en salarisadministratie.
  • Beheer en verwerken van verlof- en ziekteaanvragen.
  • Assistentie bij HR-systemen en gegevens.
  • Beantwoorden van vragen over contracten, arbeidsvoorwaarden en wetgeving.
  • Onze HR Servicedesk kan ook maatwerk leveren, afhankelijk van de behoeften van jullie organisatie.

Privacy is een prioriteit. De HR Servicedesk gebruikt beveiligde systemen die voldoen aan wet- en regelgeving zoals de AVG (GDPR). Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en beschermd tegen ongeautoriseerde toegang.

Door uitvoerende HR-taken en HR vragen over te nemen, besparen we je veel tijd en kun je je volledig richten op de core business en organisatieverbeteringen. Medewerkers krijgen sneller en consistenter antwoord op hun vragen, wat leidt tot hogere tevredenheid.

Gebruik maken van onze HR Servicedesk levert vrijwel altijd een besparing voor jullie organisatie op. Je betaalt immers niet een volledig maandsalaris, maar alleen wat je gebruikt. In een op maat gemaakte, voor jullie vrijblijvende, offerte worden de tarieven toegelicht. Onze HR Servicedesk biedt, indien gewenst en per factuur,  inzicht in de diensten die verleend zijn.

Contact

Neem contact
op met Peoplez

Heb je nog een vraag? Neem gerust contact met ons op, en je kunt binnen 1 werkdag een reactie van ons verwachten. We helpen je graag!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Liever bellen?
Dat kan!
Neem contact op met Peoplez
Neem contact op met Peoplez
Neem contact op met Peoplez We staan voor je klaar. Gebruik een van de onderstaande opties om contact met ons op te nemen. Je ontvangt doorgaans binnen één werkdag een reactie.