Join Us! Kom bij het Peoplez-Team

HR Adviseur 24 of 32 uur
Peoplez is een HR bureau dat haar opdrachtgevers ontzorgt in de meest brede zin, op alle domeinen van HR. Zo verzorgt Peoplez de personeelsadministratie, de salarisverwerking, maar ook de administratieve ontzorging. Feitelijk zijn voor kleinere organisaties hun HR afdeling. Daarbij biedt Peoplez HR advies in de meest brede zin, op elk niveau en bij elk denkbaar onderwerp.
Lees meer
Bij deze HR functie ligt de nadruk op het tactische deel van HR. We zoeken daarbij vooral pragmatische HR Adviseurs.
Wat neem je zoal uit handen bij deze opdrachtgevers:
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de managers en medewerkers voor alle HR zaken;
- Je implementeert het HR-beleid en de HR-instrumenten en doet soms ook het uitvoerende HR werk. Als je hier niet aan toe komt, dan kan onze HR Servicedesk dit voor je doen;
- Je adviseert het management, op tactisch en soms strategisch gebied;
- Je draagt bij aan het optimaliseren van de HR processen en hebt een proactieve rol;
- Je houdt je bezig met alles rondom in-, door- en uitstroom, functioneren en verzuim;
- Je bent verantwoordelijk voor het informeren, adviseren inzake ziekteverzuim, hebt de contacten met de arbodienst (en evt. UWV) en bent casemanager;
- Etc.
Wie is de nieuwe Peoplez-collega in de rol van HR Adviseur?
Als HR Adviseur word je enerzijds ondersteund door Fred an Haack, die als HR Manager / vraagbaak / sparringpartner dient en anderzijds door de collega’s van de HR Servicedesk. Zij ondersteunen op het administratieve, uitvoerende vlak. Het is belangrijk dat je het leuk vindt om voor verschillende opdrachtgevers te werken, op locatie. De functie is parttime voor 24 of 32 uur per week in te vullen.
- Ervaring heeft in een HR-functie en klaar is voor een nieuwe uitdaging (bij voorkeur als HR Adviseur of Sr. HR Officer);
- Een HBO-opleiding heeft gevolgd in HRM, P&O of P&A;
- Zich moeiteloos kunnen inleven in de uitdagingen van kleinere organisaties en hier effectief op inspelen;
- Flexibel, creatief, pragmatisch en servicegericht te werk gaan;
- Sterke communicatieve vaardigheden bezit en mensen kan overtuigen en meenemen in veranderingen;
- Administratief sterk is, een hands-on mentaliteit heeft en CAO’s begrijpt en toepast;
- Beschikbaar is (parttime) voor 24 tot 32 uur per week;
- In het bezit is van een rijbewijs en eigen vervoer.
Waarom zou je solliciteren?
Als je van afwisseling en dynamiek houdt, dan is dit jóuw baan. Bij Peoplez en haar opdrachtgevers is geen dag hetzelfde. De organisaties (klanten van Peoplez) waar je voor gaat werken zijn heel verschillend, maar sowieso handson, no-nonsense en er werken leuke mensen.
Het salaris is afhankelijk van je ervaring, maar zal variëren tussen € 4000,- en € 5250,- op basis van 40 uur. Wat heeft Peoplez verder te bieden:
- Een zelfstandige, afwisselende (parttime) functie, met veel perspectief in een klein en informeel team;
- Een erg leuk job (in dienst bij Peoplez) voor 24 of 32 uur per week (op termijn is het ook mogelijk om meer of minder uren te gaan werken);
- 25 vakantiedagen op FT basis;
- Pensioenvergoeding, Peoplez betaalt 2/3 van de premie;
- Thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding (0,23);
- Laptop en smartphone.
Wat bieden wij nog meer?
- Afwisseling en uitdaging: Een dynamische HR-functie waarin je vooral op tactisch niveau werkzaam bent.
- Flexibiliteit: Een functie vanaf 24 uur per week, met de optie om 32 uur te werken.
- Goede voorwaarden: Een marktconform salaris dat afhankelijk is van jouw ervaring, plus goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Informele sfeer: Een werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief, korte lijnen en een open cultuur.
- Blijf leren: Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden om je HR-kennis verder te verdiepen.
Wie zijn wij?
Peoplez bestaat uit 13 HRM Professionals die het klappen van de zweep kennen. We zorgen ervoor dat onze kennis altijd up-to-date is en dat we organisaties continuïteit bieden, zodat altijd alles doorgaat.
We hebben een groot netwerk aan specialisten waar elke HR professional gebruik van kan maken. De vaste specialisten van Peoplez zijn ook sparringpartner voor alle HR professionals die via ons werken. Je bent dus echt onderdeel van een team!
Medewerker HR Servicedesk
De medewerkers van de HR Servicedesk staan elke werkdag klaar om diverse HR-vragen van klanten te beantwoorden en deze klanten te ondersteunen bij HR-activiteiten. Dit is een brede, vooral uitvoerende en ook wel adviserende HR functie, binnen een erg leuk en hecht team.
Lees meer
Bij de functie van Medewerker HR Servicedesk ligt de nadruk op het operationele deel van HR.
Wat neem je zoal uit handen bij deze opdrachtgevers:
- Je bent het aanspreekpunt voor de managers en medewerkers;
- Je doet administratief werk, zoals het maken van contracten, addenda, bevestigingen van verlofsituaties, etc. etc.
- Je adviseert medewerkers en managers, op veel voorkomende zaken, zoals verzuim en verlof;
- Je draagt bij aan het optimaliseren van de HR processen en hebt een proactieve rol;
- Je houdt je bezig met alles rondom in-, door- en uitstroom, functioneren en verzuim én de administratieve vastlegging daarvan;
- Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de personeelsdossiers, adviseren inzake ziekteverzuim, hebt de contacten met de arbodienst (en evt. UWV) en bent soms zelfs casemanager;
- Etc.
Als HR Servicedesk Medewerker / HR Officer ben je dus het eerste aanspreekpunt van onze klanten. Het HR Servicedesk-team bestaat op dit moment uit 4 collega’s. Het is belangrijk dat je het leuk vindt om voor verschillende opdrachtgevers te werken, in verschillende HR systemen. De functie is parttime voor 28 of 32 uur per week in te vullen, maar fulltime (36 of 40 uur) kan ook. De HR Servicedesk werkt meestal 2 dagen per week op kantoor (Utrecht, goed bereikbaar, met parkeermogelijkheid) en de andere dagen vanuit huis.
Wie is de nieuwe Peoplez-collega in de rol van HR Officer / Medewerker HR Servicedesk?
Peoplez kijkt uit naar een enthousiaste HR Officer / HR Medewerker die:
- Bij voorkeur enige ervaring heeft in een HR-functie en die administratief goed onderlegd is en secuur;
- Min. MBO+ niveau heeft en bij voorkeur een opleiding in HRM, P&O of P&A;
- Zich moeiteloos kunnen inleven in de uitdagingen van kleinere organisaties en hier effectief op inspelen;
- Flexibel, creatief, pragmatisch en servicegericht te werk gaan;
- Sterke communicatieve vaardigheden bezit en de NL taal uitstekend beheerst;
- Administratief sterk is, een hands-on mentaliteit heeft en CAO’s begrijpt en toepast;
- Beschikbaar is (parttime) voor 28 tot 40 uur per week;
- In het bezit is van een rijbewijs en eigen vervoer.
Waarom zou je solliciteren?
Als je van afwisseling en dynamiek houdt, dan is dit jóuw baan. Bij Peoplez en haar opdrachtgevers is geen dag hetzelfde. Peoplez heeft op dit moment bijna 100 verschillende organisaties als klant, waar we HR voor doen. Elke klant is anders, werkt met andere systemen en hefet zo z’n eigen problematieken. Het Peoplez-team is hecht, gezellig en goed op elkaar ingespeeld
Het salaris is afhankelijk van je ervaring, maar zal variëren tussen € 3000,- en € 3750,- op basis van 40 uur. Wat heeft Peoplez verder te bieden:
- Een zelfstandige, afwisselende (parttime) functie, met veel perspectief in een klein en informeel team;
- Een erg leuk job (in dienst bij Peoplez) voor 28, 32, 36 of 40 uur per week (op termijn is het ook mogelijk om meer of minder uren te gaan werken);
- 25 vakantiedagen op FT basis;
- Pensioenvergoeding, Peoplez betaalt 2/3 van de premie;
- Thuiswerkvergoeding en reiskostenvergoeding (0,23);
- Laptop en smartphone.
Op de HR Servicedesk wordt hybride gewerkt, meestal 2 dagen per week op kantoor (dinsdag en donderdag) en de andere dagen vanuit huis.
Wat bieden wij nog meer?
- Afwisseling en uitdaging: een dynamische HR-functie waarin je kunt groeien.
- Flexibiliteit: Een functie vanaf 28 uur per week, met de mogelijkheid om meer uren te werken.
- Goede voorwaarden: Een marktconform salaris dat afhankelijk is van jouw ervaring, plus goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Informele sfeer: Een werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief, korte lijnen en een open cultuur.
- Blijf leren: Diverse trainingen en opleidingsmogelijkheden om je HR-kennis verder te verdiepen.
Wie zijn wij?
Peoplez bestaat uit 13 HRM Professionals die het klappen van de zweep kennen. We zorgen ervoor dat onze kennis altijd up-to-date is (o.a. via interne kennissessies) en dat we de klanten continuïteit bieden. Wij zíjn de HR afdeling van onze klanten.
We hebben ook een groot netwerk aan specialisten waar elke HR professional gebruik van kan maken. De vaste specialisten van Peoplez zijn ook sparringpartner voor alle HR professionals die via ons werken. Je bent dus echt onderdeel van een team!