Join Us! Kom bij het Peoplez-Team

Werken bij Peoplez

HR Adviseur 24 of 32 uur

Peoplez is een HR bureau dat haar opdrachtgevers ontzorgt in de meest brede zin, op alle domeinen van HR. Zo verzorgt Peoplez de personeelsadministratie, de salarisverwerking, maar ook de administratieve ontzorging. Feitelijk zijn voor kleinere organisaties hun HR afdeling. Daarbij biedt Peoplez HR advies in de meest brede zin, op elk niveau en bij elk denkbaar onderwerp.

Bij deze HR functie ligt de nadruk op het tactische deel van HR. We zoeken daarbij vooral pragmatische HR Adviseurs.
Wat neem je zoal uit handen bij deze opdrachtgevers:

Wie is de nieuwe Peoplez-collega in de rol van HR Adviseur?

Als HR Adviseur word je enerzijds ondersteund door Fred an Haack, die als HR Manager / vraagbaak / sparringpartner dient en anderzijds door de collega’s van de HR Servicedesk. Zij ondersteunen op het administratieve, uitvoerende vlak. Het is belangrijk dat je het leuk vindt om voor verschillende opdrachtgevers te werken, op locatie. De functie is parttime voor 24 of 32 uur per week in te vullen. 

Peoplez kijkt uit naar een enthousiaste HR Adviseur die:
Klinkt dit als jouw volgende stap? Het Peoplez team maakt graag kennis met je!

Waarom zou je solliciteren?

Als je van afwisseling en dynamiek houdt, dan is dit jóuw baan. Bij Peoplez en haar opdrachtgevers is geen dag hetzelfde. De organisaties (klanten van Peoplez) waar je voor gaat werken zijn heel verschillend, maar sowieso handson, no-nonsense en er werken leuke mensen.

Het salaris is afhankelijk van je ervaring, maar zal variëren tussen € 4000,- en € 5250,- op basis van 40 uur. Wat heeft Peoplez verder te bieden:

Aangezien deze organisaties graag ‘een gezicht’ willen hebben binnen de organisatie, zul je grotendeels op locatie werken. Af en toe vanuit huis, bijv. om dingen uit te werken, is zeker mogelijk.

Wat bieden wij nog meer?

Wie zijn wij?

Peoplez bestaat uit 13 HRM Professionals die het klappen van de zweep kennen. We zorgen ervoor dat onze kennis altijd up-to-date is en dat we organisaties continuïteit bieden, zodat altijd alles doorgaat.

We hebben een groot netwerk aan specialisten waar elke HR professional gebruik van kan maken. De vaste specialisten van Peoplez zijn ook sparringpartner voor alle HR professionals die via ons werken. Je bent dus echt onderdeel van een team!

Medewerker HR Servicedesk

De medewerkers van de HR Servicedesk staan elke werkdag klaar om diverse HR-vragen van klanten te beantwoorden en deze klanten te ondersteunen bij HR-activiteiten. Dit is een brede, vooral uitvoerende en ook wel adviserende HR functie, binnen een erg leuk en hecht team.

Bij de functie van Medewerker HR Servicedesk ligt de nadruk op het operationele deel van HR.
Wat neem je zoal uit handen bij deze opdrachtgevers:

Als HR Servicedesk Medewerker / HR Officer ben je dus het eerste aanspreekpunt van onze klanten. Het HR Servicedesk-team bestaat op dit moment uit 4 collega’s. Het is belangrijk dat je het leuk vindt om voor verschillende opdrachtgevers te werken, in verschillende HR systemen. De functie is parttime voor 28 of 32 uur per week in te vullen, maar fulltime (36 of 40 uur) kan ook. De HR Servicedesk werkt meestal 2 dagen per week op kantoor (Utrecht, goed bereikbaar, met parkeermogelijkheid) en de andere dagen vanuit huis.

Wie is de nieuwe Peoplez-collega in de rol van HR Officer / Medewerker HR Servicedesk?

Peoplez kijkt uit naar een enthousiaste HR Officer / HR Medewerker die:

Klinkt dit als jouw volgende stap? Het Peoplez team maakt graag kennis met je!

Waarom zou je solliciteren?

Als je van afwisseling en dynamiek houdt, dan is dit jóuw baan. Bij Peoplez en haar opdrachtgevers is geen dag hetzelfde. Peoplez heeft op dit moment bijna 100 verschillende organisaties als klant, waar we HR voor doen. Elke klant is anders, werkt met andere systemen en hefet zo z’n eigen problematieken. Het Peoplez-team is hecht, gezellig en goed op elkaar ingespeeld

Het salaris is afhankelijk van je ervaring, maar zal variëren tussen € 3000,- en € 3750,- op basis van 40 uur. Wat heeft Peoplez verder te bieden:

Op de HR Servicedesk wordt hybride gewerkt, meestal 2 dagen per week op kantoor (dinsdag en donderdag) en de andere dagen vanuit huis. 

Wat bieden wij nog meer?

Wie zijn wij?

Peoplez bestaat uit 13 HRM Professionals die het klappen van de zweep kennen. We zorgen ervoor dat onze kennis altijd up-to-date is (o.a. via interne kennissessies) en dat we de klanten continuïteit bieden. Wij zíjn de HR afdeling van onze klanten.

We hebben ook een groot netwerk aan specialisten waar elke HR professional gebruik van kan maken. De vaste specialisten van Peoplez zijn ook sparringpartner voor alle HR professionals die via ons werken. Je bent dus echt onderdeel van een team!

Contact

We vertellen je er graag meer over:

Heb je vragen over de functie of wil je meteen contact opnemen? Je kunt ons bellen of mailen – we horen graag van je!
Neem contact op met Peoplez
Neem contact op met Peoplez We staan voor je klaar. Gebruik een van de onderstaande opties om contact met ons op te nemen. Je ontvangt doorgaans binnen één werkdag een reactie.